​ css_style = 2; שמנים אתריים של דוטרה בתקן - CPTG
top of page

שמנים אתריים של דוטרה בתקן - CPTG

דר' דייויד היל היועץ הרפואי של חברת דוטרה בעל שם עולמי בתחום שמנים אתריים וארומתרפיה מסביר על חומר הגלם, האיכות ותהליך ההפקה של שמנים ארומטיים מתוצרתה וכמובן יעילות השמנים.

האיכות היא המשתנה המבדיל את שמני דוטרה מיתר השמנים הארומתיים. אם השמן האתרי אמור לתת מענה מסוים המשתמש הולך לקבל את מה שהוא מצפה, לכן חברת דוטרה לא יכולה להתפשר על האיכות.

בתוך כך, בתהליך הפקת שמנים ארומטיים טהורים: לא יהיו תוספים לא נחוצים. לא יהיו חומרים סינטטיים ורכיבים שנויים במחלוקת שאינם אפקטיביים. ללא מרכיבים רעלנים ומזהמים.

השמנים מחומר גלם נקי שנאסף בזמן הנכון ומגיע טרי לתהליך הייצור ע"י טכנולוגיות איסוף נכונות. השמן האתרי של דוטרה מופק בתהליך קפדני ביותר. כל שמן עובר סדרת בדיקות. בדיקות ארגונולפטיות, כבידה מדויקת, בדיקות לוודא שאין זיהום וכן כל הבדיקות המקצועיות הנדרשות.

האיכות הוא הבסיס כדי להבטיח שכל שמן ארומטי יתן את המירב: נקי, אפקטיבי ונותן תוצאות שוב ושוב והמשתמשים יבחינו באיכות. מקפידים על תהליך הזיקוק של השמן האתרי תוך כדי הגנה על תהליך ההפקה עד השלב הסופי.

החימום בתהליך ההפקה נעשה בטמפרטורה נכונה, בדרגת חום מדויקת. פיתוח השמנים האתריים , האפקטיביות ואיכות המוצר נבדקה ע"י מדענים. השמן האתרי של דוטרה מכיל רמה מאוזנת ובדוקה של חומרים פעילים.

כל תהליך הייצור נעשה תוך הקפדה על האיכות. אנשי התעשייה של דוטרה הינם בעלי ידע בוטני בצמחים, ידע בתהליך זיקוק וידע בכימיה.

חברת דוטרה חברה לחקלאים מרחבי העולם כשותפים בתהליך על אדמות שרכשה ב- 46 מדינות, הגידול והייצור מתרחב למדינות נוספות.

במקביל חברת דוטרה מחפשת שותפים בעלי מטרה משותפת כדי להפיץ את הבשורה ולהביא שמנים אתריים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר בעולם לכל בית. אודות לחזון של חברת דוטרה היא הגיעה לאן שהגיע, מספקת כ- 90% מצריכת השמנים האתריים בשוק העולמי.

מי שמחפש שמנים אתריים איכותיים בתקן - CPTG שמנים אתריים טהורים ברמה טיפולית ויעילים לשימוש יבחר בשמנים של חברת דוטרה. שמנים ברמה כזו לא היו קיימים בשוק ודוטרה החליטה לייצר אותם בעצמה בשיתוף מדעי עם רופאים ובתי חולים אוניברסיטאיים בליווי מחקרים כדי לוודא שהם יעילים לטיפול.

כל משתמש בשמנים של דוטרה בכל בית יהיה בטוח שהוא הולך לקבל תוצאות יעילות שוב ושוב והשמנים עומדים ברמת הציפיות שלו.

"כאשר כוח של רבים מתאחד כדי להעצים את כולו של היחיד, תנועה שמשנה את העולם מתחילה" דר' דייויד סטרלינג - מנהל, מייסד שותף והיועץ המדעי של החברה.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page