​ css_style = 2; טיפוח ויופי | בריאות העור ובקרת משקל
top of page

טיפוח ויופי | בריאות העור ובקרת משקל

בריאות העור לתזונה עשירה בירקות ופירות יש השפעה טובה על בריאות העור.

אישה עם עור בריא | טיפוח ויופי

פיטו-נוטריאנטים לדוגמה קרוטנואידים המצויים בגזר ועגבניה ופוליפנולים מפירות יער המצויים גם בתה ירוק ובקקאו מאוחסנים בעור ואלה משפיעים באופן פיזיולוגי על מבנה העור והמיקרו-סירקולציה בו.

מחקר קליני שנערך במשך 12 שבוכות בנשים בגיל הביניים באוניברסיטה של וויטן-הרדקה בגרמניה, הוכיח ש"ג'וס פלאס" מגביר את זרימת הדם בנימי העור ב- 39% (De Spirt 2012)

כמו כן "ג'וס פלאס" שיפר גם את הלחות בעור, את העובי והצפיפות שלו כיצד אנשים הסובלים מעודף משקל יכולים להפיק תועלת מקפסולות "ג'וס פלאס"? אנשים הסובלים מעודף משקל מאופיין בחילוף חומרים עם שינויים קיצוניים של סטרס חמצוני ודלקתיות בגוף. שני השינויים הללו קשורים לתסמונת מטבולית ולתנגודת אינסולין. מחקר שנעשה בנושא זה בנשים בריאות הסובלות מעודף משקל לפני גיל הבלוט באונברסיטה הרפואית גרץ באוסטרליה מגלה שינויים חיוביים (הפחתה ב- אלפא TNF, סך כל החמצון TOS, כולסטרול LDL שעבר חמצון וחלבונים קרבוניליים). (2013 Lamprecht) ובנוסף, "ג'וס פלאס" גם השפיע לטובה על המיקרוסירקולציה בעור. תוצאות אלה, וכאשר אנשים עם משקל יתר סובלים במהירות ממחסור במיקרו-נוטריאנטים בגלל תזונה דלת קלוריות כאשר הם בתהליך של ירידה במשקל, מראות כי שימוש בקפסולות "ג'וס פלאס" מהווה תוספת מושלמת לתוכנית בקרת משקל. לתוצאה מיטבית בשימוש בכמוסות של "ג'וס פלאס" מומלץ להשלים עם שייק "קומפליט".

 

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page